Boss.


foto: Cobrasnake.



Idag skrev jag på papperna, från och med nu är jag butikschef på Sandys. Mindre timmar, högre lön och mer ansvar.
Men det känns ändå jävligt bra. Kan själv kontrollera mina arbetstimmar, min personal och allting.
19 år och chef, det måste väll ändå se ganska bra ut i mitt cv?
Fast samtidigt får jag lite panik när jag tänker på det,, 3 månaders uppsägning. Uppbunden, fast. shit!
Det är sånt som får mig att vilja springa allt vad jag kan utan att vända om.. Men jag måste tjäna pengar och detta måste vara ett jävligt bra sätt att göra det. För bra jobb för att tacka nej.
Nu är frågan hur länge man ska vara kvar, hur mycket pengar jag vill tjäna,
När vill jag resa iväg och vart ?
Vill jag fortfarande bo hemma ?

Usch vad mycket att tänka på, allt var mycket enklare förr helt enkelt.

Antar att man måste växa upp nångång trots allt.

/ J

Kommentarer
Postat av: M

oj! då får jag gratulera så himmla mycket! säg till om ni behöver arbetare!

2009-08-11 @ 15:21:31
URL: http://qvant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0