galet party.

Vilken sjukt galen och bra helg !
I fredes blev det fest hos Louise i Hörja, drog igång tidigt i det fina vädret med öl kubb som vi förlorade rätt rejält den här gången. Festen fortsatte i många roliga timmar och slutade i fylleslag, efterfest hos chrille med johannes egenkomponerade sånger.
Lördag vaknade vi riktigt tidigt, övertrötta, knappt nyktra med brutala bakfyllor.
Gick och hämtade chrilles bil, köpte frukost och våldgästade Ana. härlig morgon.
Väl hemma deckade jag på altanen och fram mot 6 tiden tog jag tag i mitt liv och gjorde vid mig igen.
Iväg på förfest där alla killar och Ana fanns. Allsång med joddla, dans och bara överkroppar.
Kunde inte va bättre, hade ont i magen så mycket jag skrattade åt allt sjukt.
Vidare till björket där joddla skulle spela, jag och Ana tog en tequilla direkt. Killarna följde vårt alternativ och sen blev det ös från början till slut. Pizza på Bella donna, efterfest hos chrille i vanlig ordning och gitarr på det.
Riktigt bra och rolig helg helt enkelt ! Det är nu allt drar igång, fan vad jag älskar våren !

/ J

Fredag

    
   
   


Lördag

   
 
 

Kommentarer
Postat av: ana

det var mycket råååligt :) puss söt-jenny

2009-04-14 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0