Lamar vannoy.

också var man sjuk igen..
Förkyld som bara den, legat helt utslagen sen jag kom hem idag.
Men helgen har varit festlig, bra, sjuk, lite ångestframkallande men mestadels väldigt fin.
I fredes ringde carro, "jag har 8 fribiljetter till kingan är du på?"
Feest! självklart är jag på.
Duschade, gjorde vid mig hos carro och sen satt vi på balkongen, drack öl, vin och rökte cigaretter.
Riktigt härligt helt enkelt!
Senare kom sassa och joinade och även lite gamla klasskompisar till slut kom också Johan, crille, pierre plus flickvän.
Vid halv 1 begav vi oss till Kingan. Där var lite folk men helt ok ändå, men för att dra en slutsats av kvällen så ska jag sluta dricka vin. Jag blir riktigt dum i huvudet av den drycken, iaf i samband med annan alkohol.

På lördagen va jag på väg till malmö redan vid halv 11. Bakis som ett jävla svin.
Som tur va så sov jag nästan hela resan.
Framme på center syd började jakten på en studentklänning. Vilket jag hittade i sista affären jag va inne i.
Fyndade även en rutig skjorta på carlings som jag i princip har levt i sen dess.
Hemvägen sov jag lika mkt och när jag kom hem somna jag lite till i soffan.
Planen var att ta det lugnt, johan började hetsa, skickade Lamar Vannoy och halv 10 befann jag mig i stan för att förfesta inför björket. Det blev lika kul och sjukt som vanligt. Jag & ana träffade en sjuk kvinna med aspergers som skulle bjuda oss på inträde och dricka i baren.. Gaalet. Men i respekt för henne och att hon bara hade 500 kr kvar i denna månaden plus att hon va asnitad så betalade vi våra grejer själva.
Inne på björket drog vi 2 shots i väntan på att johan, crille och dom andra skulle komma. Sen blev det sjukt ös och för en gångs skull va det mkt folk på dansgolvet..
Fortsatte partyt enda tills dom stängde sen gick vi hem till crille i vanlig ordning.
La oss där ute eftersom det fortfarande va varmt, "lyssnade på stjärnorna och kollade på fåglarna"haha
En sån stund då livet bara är riktigt underbart.

Söndagen väcktes vi tidigt av Johan i vanlig ordning. Drog till netto och köpte frukost, garvade åt massa festbilder, gick hem till johan och deckade i gräset och nån timme senare åkte jag hem.
Somnade åter igen i soffan och vid 8 tiden blev jag hämtad av crille och johan för söndagsfilm. Mysigt.

Nu är jag sjuk igen som sagt och ska bara vila mig tills på torsdag för då är det Valborg och dags för ännu mer fest.


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0