I will never sell you out.

Jag vill kunna se in i framtiden,
jag vill glömma det som varit
och det är skrämmande att leva i nuet.

Ingen vidare bra kombination.


Fick tipset från Ana att lyssna på denna låten, den är fin. Har spelats flera gånger om ikväll.
Jag tänker som bäst när jag ligger och lyssnar på bra musik. Men jag lär inte komma fram till något vettigt inatt.

Vet inte om jag vågar släppa taget helt,  fast i ett stenhårt grepp som har varit svårt att få upp.
Det har tagit tid, men det börjar ge sig nu. Sakta men säkert.
Det är kanske dags att låta bli att tänka, blunda hårt, hoppas på det bästa och bara släppa taget.
Frågan är om du skriker åt mig att hålla kvar
eller om du står nedanför och tar emot mig...


/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0