Young folks.

Det där med snabb uppdatering är nog inte riktigt min grej.
Helgen var sjukt bra!
Först mysig tjejkväll i fredes.
Skulle egentligen till vankiva i lördes men det slutade med galen fest hos crille.
Grattis till Madde och Emma iaf!
På söndagen vaknade vi upp av att Johannes knackade på dörren. Givetvis med ett paket ägg i händerna.
crilles lägenhet hade sett bättre dagar så vi gick över till johannes och tog oss lite frukost.
Efter lite chill i nån timme tog vi tag i våra liv och började städa efter gårdagens bravader.
Upptäckte att det saknades en del glas och att tv-bordet inte va helt.
- Vi drar till IKEA !
Sagt och gjort, en stund senare var vi på väg till Älmhult.
På väg dit bestämde vi oss även för att ta årets första dopp i Lursjön på hemvägen.
Vår lilla utflykt på IKEA var mysig och bestod av mkt skratt, mest för att vi va övertrötta men också för att mina små vänner är sjuka i huvudet.
Jag stod för middan med mina rikskuponger. Lite kaffe och lättöl på det sen var vi på G igen.
Köpte 9kr handdukar sen började vi köra mot Lursjön. På vägen dit kom vi på hur vi skulle utföra årets första dopp.
Nämligen ,  snurra som fan, spring, RAMLA.
haha, vi skrattade hur länge som helst över hur jävla roligt det skulle se ut.
Och vi skrattade ännu mer när vi väl såg varandra en och en flyga i skiten.
Vädret va underbart och vattnet va inte så himla kallt som man trodde. Givetvis har vi allt på film och jag skrattar lika mkt när jag ser den.
Väl hemma tog vi det lugnt, gick och köpte godis, hyrde film som var sjukt rolig.

Jävligt bra helg helt enkelt. Nu ligger jag nerbäddad och är sjuk. Antagligen efter årets första dopp. Men det  va det värt.
Bara jag 'är frisk till helgen är jag nöjd.

Bildbomb

/  J





















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0