When your head feels twice the size.

Jaha, jag hade då skrevit ett hyffsat långt inlägg om min helg men datorn hängde sig och allt försvann. Förbannad? nej då. Iaf. söndagar 'är underbara. En dag som man aldrig gör nått vettigt på utan bara vilar upp sig inför den kommande veckan. Tyvärr har min standardfras på söndagsmornar blivit "aldrig mer alkohol".  En regel som jag vet aldrig kommer hålla för mig men det känns på nått sätt mycket bättre att säga den. Gårdagen blev festligare än väntat. Först 18 års fest med öl,cider, tequilla, kaffejök m.m. Sen hamnade jag i hlm, mötte Malisia och stack till björket. Lite mindre folk än väntat där nu efter löning men det va riktigt kul ändå.. Kan va skönt med lite mindre folk ibland. Väl därinne mötte jag Sara,Louise och Fia vilket va en trevlig överraskning. Sen blev det mer öl och champagne som en kille va galen nog att bjuda på. Kort och gott, en riktigt rolig kväll och det är inte konstigt att jag är bakis och har blåsor under mina fötter idag. Men det ska kännas att man har festat. Sen om man är smart och tar sköna skor är ju en annan sak. Nej, så idag har jag inte gjort ett skit. Det ska man inte göra heller på söndagar enligt mig. Fan va gött om man kunde införa den gamla hederliga reglen att söndagar är heliga, man får inte arbeta eller nått liknande, bara ta det lugnt. Söndagar är en vilodag så är det bara. Det va bättre förr helt enkelt. Jag och min soffa har vatt oskiljaktiga bästa vänner idag. Riktigt gött ! Nu blir ni kanske förvånade men trots mitt hektiska schema idag lyckades jag klämma in ett 2h långt samtal också. Lika trevligt som alltid, Tiden går fort när man har roligt, Nej det va väll allt om min händelserika dag. Bättre än såhär blir det inte.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0