Vilken helg !

Har inte uppdaterat här på några dagar, men helgen har vatt fullspäckad. Bästa helgen på ett tag faktiskt.

Fredan va riktigt härlig med lite hultsfredsbesök. Blev mycket skratt åt alla bilder som togs under den veckan, sen kebab. pizza, godis, film och en massa prat. Låg uppe och snackade till kl. 6 på morgonen. Helt sjukt. Underbart med människor som man inte träffat på länge men där allt bara flyter på som man alltid kännt dom. Till slut somnade vi iaf och låg och drog oss enda tills kl4 dagen efter. Va riktigt gött. Va ju inte riktigt tid för frukost så vi gav oss på att laga middag, blev helt ok förutom mina brända korvar. Är man förvånad? svar: nej. Efter det blev det dags för hemfärd till småland. Hoppas verkligen på ett återseende.

Lördag
När jag blivit själv i mitt lilla hus va det bara dags att hoppa i duschen för att göra vid sig inför kvällens blivande bravader. Fick skjuts till hässleholm sen satte jag och Louise oss på tåget till Malmö. Vi hade noll koll på hur kvällen skulle sluta. Det Sista tåget hem gick kl 23:10. Men när vi väl kom till KB visade sig att Sugarplum Fairy inte gick på förrän kl 23:00. Aldrig att vi skulle sticka hem utan att få se dom. Så det blev bestämt att vi fick ta det första tåget hem på morgonen och Louise fick en riktigt "skita i livet attityd" haha, riktigt nice.!  Vi mötte även Agnes när vi kom in, så i väntan på Sugarplum satte vi oss ner och tog en kall öl, lyssnade på förbandet Kid down och snackade en massa. 2 stora starka senare gick Sugarplum på scen. Ett kärt återseende. Dom öste på som vanligt och vi dansade och sjöng för full hals. Har inte riktigt lyssnat in mig på det nya albumet men dom nya låtarna gjorde sig riktigt bra live. Riktigt grym konsert som alltid. Dessutom blev det Kristians födelsedag efter 12 slaget. Stort Grattis till honom. Efter konserten va det egentligen 20 års gräns på nattklubben men vi tog en öl och hoppades på att inte bli utslängda. Och inte fan hade dom noll koll så vi blev kvar. Sugarplum Fairy kom ut ett tag och tog nån drink men tyvärr drog dom vid 1 för att köra vidare till tyskland. Lite trist. Men jag,Louise & Agnes festade vidare, blev mer alkohol och en hel del dans. En av the Ark snubbarna va DJ i vinylbaren. Riktigt soft. Förövrigt spelades det riktigt bra musik överallt. Tror jag blev lite förälskad i KB under kvällen. Tiden gick alldeles för snabbt och helt plötsligt va kl 4. Fortfarande pigga och en aning berusade gick vi ut. Vem fan tror ni inte vi träffar då? Jo DAN vår allas favorit alkoholist som vi träffat 3 gånger på Siesta av en ren slump. Helt sjukt. Snackade med honom en stund och vi skrattade konstant hela tiden. Till slut lämnade vi Dan och gick till Campus för att äta, där sa vi också hejdå till Agnes och tackade för en riktig rolig kväll. Käkade där till kl 5. Började gå mot stationen, på vägen hittar jag en julstake och louise en massa böcker och kaffemuggar. Försökte sälja min jävla julstake på vägen utan nått större resultat. Efter en bit dök Donken upp. Till vår lycka hade dom fortfarande öppet. Blev mer mat. Riktigt gött, så där stannade vi till kl6. Vidare till stationen där vi halvsover tills vårt tåg gick kl halv 8. Hemma kl 9 på morgonen. Lägger oss i sängen, säger " sängen är nog den bästa uppfinningen som någonsin gjorts" sen deckar vi på 2 sek.  Tack för en riktigt rolig kväll,natt,morgon. !



Jag, Louise & Agnes inne på KB

Söndag
Tar helgen slut för att det blir söndag? Nej då. Jag och Louise drog oss ur sängen vid 4 tiden, åt 1000 mackor och sen la vi oss i soffan. Vid 7 tiden kom Carro,Maria,Sara & Fia. Blev en riktig tjejkväll med Sex and the city, godis och en massa prat och skratt.. Kollade på gamla fest bilder och filmer. Herregud vilka kvällar vi har haft och fler ska det bli. Saknar sommaren som fan. Aja, Senare på kvällen åkte Fia hem och vi satte uppe till kl halv 2 innan alla bestämde sig för att decka. Tur att vi har så många extra sängar nu. Riktig mysig och rolig söndag. Tack tjejer !

Sådär nu är min sammanfattning av helgen äntligen slut. Jag har åkt på en förkylning och ont i halsen igen. Så idag blir det att arbeta hemifrån med projektet. Väntar på att Sofie ska komma sen får vi ta tag i allt med barnhem,sponsorer, m.m.

/ J

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var en riktigt nice helg!

2008-09-26 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0