evil don't look like anything

Varför inte börja en helt ny vecka med att försova sig? .. Det va precis vad jag gjorde iaf. När jag stressat som ett svin till skolan, tar upp datorn och sätter igång den, vad händer då? Jo då blir det strömavbrott. Strömavbrott = inget internet. Inte särskilt populärt på JB kan jag meddela. Fick tillbaka strömmen efter 10 min men internet krånglade hela dagen iaf. Eftersom vi bara har projektarbete på måndagen stack många hem men jag och sofie var tappra och stannade kvar. Att vi inte fick mkt gjort är en helt annan sak. Har skrivit ner brevet med projektbeskrivning m.m. som vi ska ge ut för att söka sponsorpengar iaf. Alltid en bit på vägen.

Eftermiddan gick mest åt att jävlas med våra lärare, haha. Jag älskar att våra lärare inte är normala nånstans. Dagens stora ämne blev kvinnosynen, i deras jävliga ögon är kvinnans plats i köket. Ni som känner mig vet att jag aldrig skulle bli en hemmafru som lagar mat,städar och gör andra husliga sysslor medans min man är ute och tjänar pengar. Dels för att jag är så fruktansvärt dåligt på allt sånt men även för att jag tycker det är det tråkigaste som finns. Fast OM jag i värsta fall skulle bli det, snälla skjut mig !
Ja, ni kan ju tänka er då att det blev en rätt vild jävlig konversation mellan mig, tre lärare och en klasskompis, Sofie satt mest och garvade åt allt och orkade inte bry sig. Haha, nej det va rätt festligt, kunde till slut inte hålla mig för skratt heller. Det är det som är så jävla bra med våra lärare och vår klass. Vi vet verkligen när vi jävlas och är ironiska dessutom har vi jävligt kul när vi gör det också. Haha, nej, Jag älskar våra lärare helt enkelt. Skulle till och med kunna ut och festat med varenda en av dom, utan problem. Hur många kan säga det egentligen?                                                  
                                                                                                                                                                                 
 Efter skolan mötte jag upp Malisia som följde med hem, blev en riktig mysmåndag med
 pucko, vindruvor, massa snack plus Idol. Lika trevligt som alltid.

Nej man kanske skulle försöka komma i tid imorrn?
Kanske dags att sova då ja,

Godnatt /  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0