So Many Musicians to Kill

Tisdagkväll, blev bara för en liten stund klar med min storstädning av mitt rum. Fick ett sjukt ryck. Börjar ta tag i saker bit för bit nu, känns bra att ha lite koll på sitt liv.. ibland iaf. Nu kan man se golvet i mitt rum igen,hyllan ser inte ut som ett bombnedslag, alla mina skivor ligger säkert i sina fodral och efter att ha städat undan allt möjligt skit så märkte jag att det faktiskt finns ett skrivbord i mitt rum., Något som är självklart när jag städar är MUSIK... Med bra musik klarar jag mig igenom allt.. Ett band som gick varmt ikväll var ROCK N ROLL SOLDIERS... Såg av en slump ett litet program om dom på MTV. Shit vilken energi dom har och det smittar verkligen av sig också,  har nog aldrig vatt så pepp på att städa som ikväll. Hoppade rundor som en duracell kanin på extracy. Som tur va blev det lite paus från allt när jag fick samtal från Småland, älskar verkligen dialekten. Blir besök på fredag, längesen sist så det ska bli riktigt kul. Sen bär det av till KB i malmö på lördag. Sugarplum Fairy konsert med Louise och sen fest efteråt. Jag är egentligen pank men det löser sig alltid. Känner mig taggad till tusen. En bra helg att se fram emot helt enkelt.. Underbart !

Också en liten rad till min kära vän Malisia som har det rätt tufft nu. Satt uppe och pratade och drack te en bra bit in på natten igår. Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig, natt som dag. Du är en av dom starkaste människorna jag känner. Du kommer fixa det här. <3

Dags att sova kanske ? .. Mjo, är väll det.. aja, ta och Lyssna på rock n roll soldiers här nedanför.

Godnatt 

/ J

Kommentarer
Postat av: Malisia

Men gud.. TACK JENNY för allt.

- Alla säger det. Stark.

Jag känner mig inte det just nu.

Verkligen inte. Uppskattar all omtanke oerhört mycket.

2008-09-17 @ 00:13:20
URL: http://malisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0