Don´t think twice, It´s alright.


Nej, nu har jag börjat läsa så många andras bloggar att jag faktiskt känner mig inspirerad att fortsätta skriva i min blogg som jag alltid tröttnat på efter bara ett litet tag... Aja, men nu ska jag faktiskt skärpa mig, tycker ju om att skriva så detta är nog ett bra ställe att skriva av sig på.
Ligger just nu hemma i halsfluss, riktigt jävla långtråkigt att va sjuk. Hrm. kan det va därför jag tar upp bloggandet igen?. Nae, jag hoppar över den teorin. Har extra mycket tid att skriva iaf, och tänka, titta på värdelösa tv-program, sova löjligt mycket m.m... sjukt vad mycket tid man slösar bort när man är sjuk.  Något som jag kan tacka min halsfluss för iaf är att jag hittar alltid massa ny musik när jag är uttråkad. Kanske inte ny musik för andra men för mig. Jag har blivit helt såld på Bob dylan på dessa dagar. Vilken man, vilken musik och vilka texter. En sann poet. T'änk att få se honom live. Det hade verkligen varit nått. Nej hans musik har gått på repeat tills jag somnat. Älskar att somna till musik.

nej, efter att bara ha käkat piggelin i två dagar ska jag försöka få ner en macka.

I´ll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0