Frisk,

Igår stack jag äntligen ut nyllet utanför dörren och gjorde nått vettigt för första gången denna veckan.
Det blev 18 års fest för Sofie. Åkte ner redan vid 4 tiden då släkten och alla va där också. Riktigt trevligt och jävligt god mat.. Tacka gud för karinas smörgåstårta. Känner att jag behöver äta upp mig efter min piggelin diet.. Efter att släkten dratt så blev det mer plats och fest för oss. Blev inte lika många som planerat men det blev en lyckad kväll ändå. Riktigt roligt ! And guess what? Inte en enda droppe alkohol kom i min närhet., Tänkte att det va dags att va lite sjyst mot min kropp. När man kan räkna sina vita helger under året  på bara en hand får man passa på att ta det lugnt. Men iaf, riktig rolig kväll igår. tack alla och grattis igen Sofie.

Nu ska avnjuta lite av mammas goda mat. Den är ungefär lika god som kebab på fyllan, så då förstår ni ganska bra hur god den är. Jag lever i princip bara på pasta annars., alla som är duktiga på att laga mat får gärna ge min pappa lite råd. 

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0