Anything, Anything

Ibland går det verkligen inte som man vill. Jag är ingen morgonmänniska nånstans. Men  nu i trean har jag bestämt mig för att verkligen ta mig i kragen och komma i tid varje dag. Vad gör en då mer förbannad än när man har fått stressa hela morgonen, sprungit halvägs ner till stationen, bara för att hinna med den satans bussen och den kör 3 minuter för tidigt. Jag blev så helvetes jävla arg att jag börja svära högt för mig själv, vad tror ni jag ser när jag tittar till vänster? Jo en hel jävla dagisklass som är ute och leker. Kunde riktigt känna dom vuxnas blickar. Men dom små glinen kan väll lika bra lära sig sånna ord nu som när dom går i 3-5 klass eller när man nu lär sig svordomar? Tycker allt sjunker i åldern nu förtiden. 10 åriga flickor sminkar, rakar och vaxar sig. Tycker det är helt sjukt.. snart blir väll alla av med oskulden när dom är 12 också.  Nej, ska inte gå in på nått sånt idag, blir bara så arg. 
Iaf, vidare på min dag. Skolan gick riktigt bra. Jag & sofie blev klar med vår kommunnikationsplanering till projektet.. Bra respons på den också. Känns bra.. På eftermiddan snodde ngn jävel mina hörlurar, Jag klarar mig inte utan MUSIK., Det är hemskt att sitta på en buss utan musik i öronen. Efter ha klagat färdigt på mina snodda hörlurar hängde jag med sofie en sväng på stan och sen blev det rep med bandet. Kändes riktigt bra idag faktiskt.. Börjar komma igång bra med den nya låten också.. Får sätta lite fart nu.  Hoppas bara våra förstärkare kommer snart så vi kan börja spela i vår egna replokal.
Nej om jag ska komma i tid imorrn får jag väll sova nu. ha det bra.. /  J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0