Höst på min planet

Har inte uppdaterat på hela veckan nu, dels för att jag har haft annat och göra och dels för att jag inte har haft nått så spektakulärt att skriva. Har haft en stor uppgift i Foto C som redovisades idag, skulle ta 15 stycken självporträtt med olika bakgrunder. Blev minst sagt en utmaning. Satt uppe till kl1 igår natt för att välja ut och fixa med bilderna. Man blir så helvetes jävla kritisk när det är man själv som står modell och ingen annan. Stör sig på små detaljer och tänker hela tiden " varför gjorde jag inte si eller så istället?" Men där blev en del som jag blev rätt nöjd med iaf, Dessutom känner jag att jag lär mig mer och mer för varje vecka och uppgift. Grejer som man aldrig tänkt på innan blir plötsligt en självklarhet. Man söker sig till platser med rätt ljus bättre bakgrund m.m. istället för att va lat och nöja sig med det som finns där man står... Nej, känns bra att man utvecklas lite helt enkelt. Nu ligger jag nerkrupen i soffan med två katter vid min sida och Lars Winnerbäck i mina öron. Hans musik passar så bra in när man inte längre kan ignorera att det verkligen har blivit höst. Även om det var rena sommarvärmen igår, jag sprang rundor i bara klänning och tights utan att frysa det minsta,, Helt underbart. Är väll den värmen jag får leva på nu resten av hösten. Nej, ska krypa under täcket, lägga min dator på magen och försöka skriva klart mina historia arbeten m.m. känns som en bra dag att ta igen allt sånt.

Lägger in några av bilderna från uppgiften också, blir dock inte samma kvalité på bloggen.  ha det fint / J

        
    

  

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad fina bilder! Jag älskar den där du hoppar och den där du ligger i gräset.

2008-09-26 @ 15:47:47
Postat av: Mikael

Riktigt fina bilder!

2008-09-26 @ 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0