Fredagsmys

Blev en lugn fredag för min del denna veckan. Kanske lika bra med tanke på förra helgen, haha ja kanske hela året? Skulle egentligen till nordin på lite tjejkväll men min lilla ynkliga pappa har sabbat axeln och går runt som en invalid här hemma. Fick va lite snäll och ställa upp som den goda dotter jag egentligen borde vara. Dessutom ska jag upp tidigt imorrn och äntligen lämna in min el-gitarr. Äntligen har man snart något vettigt att spela på igen, skönt. Så en lugn kväll va väll ett bra val iaf antar jag. Hjälpte till med maten och allt annat här hemma,,  inte för att jag är till nån större hjälp varkens inom matlagning eller städning. Hemmafru är det sista jag kommer bli i mitt liv. När maten va klar kom Camilla & oliver och käkade. Förvånad hur gott det va. Sen har jag även hunnit med två långa samtal ikväll, lika trevligt som alltid. Nu blir det deckning till Cloverfield. Måste få lite sömn om jag ska orka med att gå upp tidigt imorrn, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kan bli festligt.

Godnatt /  J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0