Stubborn

and its good to have somewhere to go,
when you sick and stubborn'
just like your dad,
when you already packed your bags
and slammed the door
when you take the step
but have no good plan in mind.
when you already walked
every road you can walk,
when it feels better
not to talk.


Jag hade helt glömt bort hur skönt det är att ha en mamma i närheten, speciellt när man är sjuk. Som pysslar om en bara på det sättet en mamma kan göra. Man blir inte så bortskämd med det när man bara bor med män i huset. Tror nog inte jag bott här i mammas hus såhär länge sen hon flyttade, Det har sina fördelar att ha två hem ändå. Helt ok faktiskt. Aja, börjar bli frisk nu, ÄNTLIGEN. Imorgon är det 18 års fest. Sofie den jävlen har joinat myndiga klubben nu. ( jag absolut hatar att fylla år i dec) .. Men det lär väll bli en ganska lugn kväll med tanke på att jag går på penicilin och skit fortfarande.. Levern måste väll vila nån gång. I guess?.. Men det ska bli trevligt ändå :)  mycket kul folk så det ser man fram emot... Denna kvällen har man inte gjort mkt, har gjort upp planer för att invadera danmark, genomtänkt in i minsta detalj. lyssnat på en hel del musik också.  upptäckte på nytt hur jävla bra far above är. Träffade sångaren på en jimmy eat world konsert i vintras..Grymt bra. gå in och  lyssna på  http://www.myspace.com/faraboveband

nej, dags för sängen.. eller soffan som jag och min syster föredrar att sova i.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0