Love will tear us apart

Ni vet när man får en låt på hjärnan och det kvittar vad man gör eller tänker på, den finns där hela tiden. Som om nån har bankat in en cd-spelare i huvudet och satt just den låten på repeat om och om igen. Så är det för mig nu, dock har jag inte kommit så långt i stadiet att jag tröttnat på låten. Men iaf, Love will tear us apart med Joy division har spelats om och om igen denna kväll, Började leta efter bra covers på den också när jag märkte att fall out boy har gjort en. Helt underbart! Bästa covern jag kunde hitta dessutom. Så nu lär jag spela deras version tills jag somnar. älskar den. Gå själva in och lyssna, fantastisk låt och underbar cover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0