Jag tänker för mycket.

Torsdagkväll och endast 1 dag kvar i skolan innan det är höstlov. Helt underbart ! I för sig har jag väll näst intill haft lov denna veckan också. Vatt i skolan en halvdag hittils. Det suger att va sjuk, tror det är min kropps sätt att demonstrera mot att hösten verkligen är här nu. Men känner mig lite bättre nu efter en välbehövlig dusch, måste verkligen till skolan imorrn. Har missat för många fredagar. Dessutom börjar det bli för långtråkigt att bara ligga hemma, har bara legat i soffan och nästan kollat klart på första säsongen av greek idag. Riktigt bra serie.

Planerna för helgen är ganska lugna, eller dom var ganska lugna. Blev nyss bjuden till ett sjukt party med 30-40 pers plus gratis sprit. Min hjärna säger ja,ja,ja. Min kropp och lever säger ÄR DU GALEN? " ..   jag är inte typen som är bra på att göra vettiga beslut. Men jag har ju trots allt ett helt lov att ta det lugnt på sen.. haha, fy fan vilka problem jag har, stackars, stackars jenny. Det är nästan löjligt eller nästan? Det är löjligt.

Nu ska jag gå och föna mitt hår innan det blir lockigt, ( Det om nått är ett stort problem)

eh, fy fan vilket jävla skit inlägg detta blev, men kollade in Kenzas plus andra kända bloggar idag och märkte att dom skriver lika mycket om inte mer ointressant skit än jag. Det är sjukt vad ett litet sött ansikte kan göra. Tacka era föräldrar för det annars hade ni inte vatt där ni är idag, Skamligt men sant, nu för tiden kan du komma hur långt som helst bara du är snygg och kan öppna munnen för att svara på lite frågor. Förstår inte hur någon kan sträva efter att leva och tjäna pengar som en känd bloggare. De går på kändisfester där det finns artister, skådespelare m.m. Måste va rätt roligt om nån kommer fram.
- "Jaha, vad gör du då?
- "ehrm. ja jag skriver blogg om vilken outfit jag har för dagen, vilka kläder jag ska köpa till min hund, hur mycket jag älskar mina vänner och vilka underbara fester vi lyckas komma in på"

Samtidigt kan man ju inte helt klandra ner på dom, dem tjänar pengar på att knappt göra någonting alls. Nog rätt många som skulle vilja leva så antar jag? Det är ett smart drag, igentligen är det alla läsare som uppmuntrar dom som är IQ befriade.

Nej, nu gick detta för långt, som det alltid tycks göra.
Nu sitter jag här, irreterad med lockigt hår eftersom jag aldrig vet när det är dags att sluta.

Ha det bra
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0