Livet är en fest

Söndag, söndag, undebara söndag. Nu har vi en hel veckas lov framför oss.
Gårdagen blev lugn som sagt, åkte ut till Amanda.
Pappa och Camilla lagade god mat sen underhöll vi oss med nintendo wii. Haha och eftersom jag riktigt lever mig in i spelet har jag träningsvärk i mina armar idag. Sjukt. Tror detta är ett tecken på att jag ska börja träna.
Sen blev det massa godis och en sjuk film där 2 elever mördade dom populära i skolan och gjorde så att det såg ut som dom hade begått självmord. Sjuk film med tvistad humor.. helt i min smak.
Blev mycket snack innan jag och amanda äntligen somnade.. och vi kom fram till att min lugna helg måste firas med...
Söndagskrök ! ... Haha, Så länge varade mina vettiga beslut. Nej men, det är trots allt lov nu och nått så sjukt som söndagskrök kan jag inte tacka nej till.
Är Amandas jobbarkompisar som har kommit på idén eftersom dom flesta jobbar hela helgen och inte hinner gå ut och festa så därför har dom infört denna lilla tradition. Ska bli riktigt festligt !

Dags att hoppa i duschen.

"Vi erkänner våra små brister i hopp om att dölja de större"


/ J

Kommentarer
Postat av: themodernromeburning.bloggspace.se

vi borde kanske börja planera våran 18 års fest i dec om vi nu ska ha den som vi sagt i två år :)

2008-10-27 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0