Söndag = Sönder

Söndag igen och jag är helt sönder, legat i soffan hela dagen och kollat Prison Break. Har vatt en rätt späckad helg.
I fredes drog Jag, Louise & Fia för att se The Wombats och festa i Malmö. Sara skulle också med men den stackaren blev sjuk och fick stanna hemma, riktigt typiskt. Men iaf, efter lite förfest på tåget ner va vi riktigt taggade, Fick vänta ett tag innan The Wombats klev på scen men det gjorde inget för när dom väl klev på blev det ett jäkla ös. Fan vad jag gillar det bandet, Alla låtar dom har är bra och dessutom är dom fruktansvärt bra live ! .. Efter nån låt blev vi av med Louise men jag och Fia ville stanna kvar i publikhavet ett tag till så vi lyckades ta oss längst fram. Stämningen va så jävla bra där så man ville inte gå nånstans men till slut blev det för varmt och trångt för att kunna stanna kvar. Gick till sidan av scenen där vi fann Louise sittandes med en öl i handen, Det så jävligt gött ut så vi gick till den andra baren där man såg bättre och slog oss ner med lite folk som bjöd lite. Sista låten va Lets dance to joy division, jag och louise flög upp och sjukade loss i en vild dans. Sen va konserten slut, tråkigt nog. Man vill aldrig att en bra konsert ska ta slut.
Efter det stannade vi kvar en stund, drack och hämtade oss från konserten.. Eftersom det bara va 13års gräns under konserten va dom tvugna att köra ut alla för att ta leg kontroll igen för nattklubben.. vad tror ni händer ? Jo vaktjävlen kunde inte godkänna mitt pass för att det hade gått ut, blev riktigt irreterad. För två veckor sen va det inga problem. Jag kan väll inte hjälpa att han inte kom in på polishögskolan? .. Förbannad som ett svin vände jag på klacken och gick in på en kareoke bar mitt emot. Fick 2 nya vänner som tyckte synd om mig och bjöd på öl. Efter en stund kom Fia och Louise för att hämta mig, kunde lika bra ta sista tåget hem eftersom jag inte kom in. Haha och vägen till stationen blev helt klart jävligt festlig, Haha, finns många sjuka bilder på min kamera. Gick givetvis in en runda på donken, hade noll koll på tiden så fick springa till stationen. Kom hem vid 3 tiden eller ngt. Lite tidagare än väntat.. Men kvällen va riktig rolig ändå..
Tack tjejer !
Här kommer lite bilder från kvällen. 

 



 


Och här kommer en liten video på när dom spelar Kill the director



I lördes skulle jag egentligen gjort så lite som möjligt. Istället blev det fest igen. Jag, Fia, Sara, Carro och ralle stack till Malisia på förfest sen blev det Bjöket där jag även mötte Amanda. Rolig kväll men jag börjar bli riktigt trött på det stället. Fick skjuts hem av min brors kompisar som också fick för sig att det va efterfest hos mig, Blev fler människor som kunde hjälpa mig med att laga nattmat så va fan? .. Till slut kom även min bror hem som visade sin tacksamhet över sina vänner med att jaga dom med ett ninja svärd och kasta ruttna äpplen.. Va inte roligt att städa imorse. aja, sen deckade alla rätt krafigt.. Nu blev detta jävligt långt inlägg.. ska hoppa i duschen nu sen lär jag somna rätt snabbt.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0