Lets dance to joy division

Redan torsdag, veckorna går sinnessjukt snabbt nu. Precis kommit hem från skolan. Eftersom jag försov mig imorse hade jag bara nån timmes foto. Örjan va på sydsvenska så vi hade en vikarie. Blev inte mkt gjort. Det enda vettiga jag gjorde va att visa mina foton för honom. Tyckte överlag att han va dålig att kritisera våra bilder. När jag visar en bild vill jag ha raka och ärliga svar vad som är bra och vad som är dåligt. Hur ska man annars kunna utvecklas?

Nu sitter jag och lyssnar på THE WOMBATS, har precis varit nere och hämtat ut mina,Louise och Fias biljetter till deras konsert imorgon. Även Sara ska med och efter konserten kommer nog Maria och Pillan också. Ska bli riktigt nice att gå på konsert på KB igen. Jag blev helt förälskad i stället sist jag var där. Efteråt blir det lika mycket fest som sist. Öppet till kl 4 på morgonen sen tar vi första tåget hem. Ser riktigt mycket fram emot kvällen/natten. Bra band, bra musik, bra sällskap. Kan det bli bättre ? ..


Lite av gänget som ska med imorrn, + Fia och pillan.  Tagen på Louise och Carros 18 års fest. det va tider det.
Ps.  Var fan tog min bränna vägen?

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0