Söndagskrök

Nu är jag hemma efter en riktig festlig söndag/måndag.
Vid halv 9 kom Amanda och hämtade upp mig sen begav vi oss mot Höör.
Kom fram till ett skit gulligt litet hus där Patrik bodde och där söndagskröket redan va i full gång.
Alla va skit trevliga och lätta personer så jag kände mig som en i gänget på 2 sek. Sånt är alltid lika underbart.
Hoppas verkligen jag också får så härliga arbetskompisar. Traditionen söndagskrök har hållt på i 5-6 år. Dom är nästan som en liten söt familj.
Aja, Vi festade, spelade kungen, dansade, lyssnade på musik och garvade fram till klockan 6 på morgonen.
Hade riktigt riktigt kul.

Efter 4h sömn vaknade alla av att amanda slog huvudet i väggen och sen garvade hysteriskt åt robins min. Va inte ens lönt att försöka somna om sen.. Alla gick upp och att säga att någon va nykter är en överdrift. Låg i soffan 1h och va allmänt sjuka och övertrötta. Sen blev suget efter kebab för stort och eftersom ingen va i kördugligt tillstånd fick vi börja gå in till byn. Dom sa att det va långt men jag trodde inte det skulle ta 40 jävla minuter längs dödens väg. Pausade hos Lasse som tur va iaf, där blev vi bjudna på te och kaffe. Riktig pingla den där Lars. Men det hör man ju direkt på namnet.
Sen äntligen såg jag skylten som jag trånat efter hela vägen.. " Pizzeria Viking"   Jag blir nästan rädd för min kärlek till kebab ibland.
Satt rätt länge på Pizzerian,, ingen va jätte pigg på att röra sig, men när vi väl gjorde det stack vi till jörgen, deckade i hans soffa med lite kaffe och glass.. Kunde knappt bli bättre ! .. Till slut vid 5 tiden stack jag och Amanda hem.

Som sagt, hade inte träffat dom här människorna innan men efter bara en dag så kändes det som man kännt dom mycket längre.. Rent ut sagt älskar sånna personer. Tack för en jävligt trevlig och rolig Kväll/natt/dag.

Här är lite bilder från kvällen

Amanda.                                          Full gång med att spela Kung, Patrik är lika vig som mig
       

Ny omgång, nya regler.                                Patrik och Diana ( som kom från älskade Borlänge)
  

jucka på personen till höger                        sluta spruta i mitt hår.
  

Heh, jag passar verkligen inte i några 
solbrillor alls.                                                      
       
 
                                                            Avslutar med en charmig bild på oss "systrar"
  



/ J

Kommentarer
Postat av: Amanda

J A G S L O G I N T E I H U V U D E T N Å G O N S T A N S!! de e bara nått ni har fått för er:) tack själv du, de va riktigt kul att ha dej me:D

2008-10-29 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0