No Key, no plan.

Nu är jag hemma igen efter en väldigt härlig helg i Anderstorp. :)
I fredes blev jag bjuden på väldigt god mat och vin, ( så där sket sig min vita helg ) För att våra sångröster skulle bli så bra som möjligt slank det ner ännu mer vin och öl för att sedan utmana varandra i singstar.. jag skyller mina förluster på att jag inte kunde låtarna så bra. efter det kom några vänner till micke som också joinade vårt sjungande. Vid 4 tiden gav sig den sista personen hem. Mycket trevlig kväll/natt.
Lördag, allmänt bakis, gick upp vid 4.. haha, helt underbart. Förflyttade oss till soffan för film och kränge av gårdagens godis. Fram mot kvällen tog vi tag i våra liv, gick till ica och handlade mat. Blev tacos på menyn vilket va väldigt uppskattat när vi kom på att det blev vårt första mål mat för dagen. Sen blev det myskväll med film, godis och ännu mer prat, vi är jävligt dåliga på att hålla tyst.. Men det ser jag inte som något negativt.
Nu är det söndag och jag kom hem för några timmar sen. Är väll dags att börja skriva min uppsats om Big Bang snart.
Har vatt en väldigt bra helg iaf, och det har jag Micke att tacka för.

Nej nu ska jag sätta fart.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0