6 oktober

Ingen skola för min del idag, mått jävligt skumt. Vaknade mitt i natten av att det kändes konstigt när jag andades, började hosta och va helt säker på att hela huset brann. Kom på att vi inte har någon brandvarnare och jag va helt själv i huset så kan erkänna att jag blev lite rädd. Förresten ska jag skalla min pappa för att han inte har satt upp vår brandvarnare, det är ju helt jävla idiotiskt att inte ha någon. Iaf, när jag vaknat till ordentligt kom jag fram till att det inte brann nånstans och mitt i den klargörelsen märkte jag att jag mådde jävligt illa. Så den närmaste timmen efteråt tillbringade jag med att krama vår toalett. Inget nattsällskap jag föredrar direkt.
Dagen har alltså varit ganska lugn, har till slut gett Prison Break en chans och nu är jag fast.. Tror jag har kollat igenom 10 avsnitt idag.. jävligt bra serie! 

Något mer som hänt idag ? .. Jo min kära vän Sara har fyllt 18 år  :)  Grattis !  Nu kan du chilla i kön till elvira, dricka dig lagligt odrägligt full på krogen, gifta dig med vår Lars winnerbäck, ta körkort och bli en fara trafiken m.m. 18 är en bra ålder helt enkelt.

Något mer? Jo, Micke fyller också år så Grattis till honom också :)       ....även om han hatar födelsedagar.

Jaha, nått mer? ,,, ja faktiskt.. Det är ju dessutom Jenny dagen idag, alltså min namnsdag. Fullspäckad dag helt enkelt :)


Jag & Sara Winnerbäck konserten- Växjö


 
Over and out /  J

Kommentarer
Postat av: Sara

WIIIIIIIIIIIIIIII! Har inte fattat hur man hittat din blogg innan men nuläser jag som fan :P <3

2008-10-29 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0