If you were there, beware

Idag va det äntligen dags repa för första gången på över 2 veckor. Det första vi gjorde när vi kom till Markan va att skriva på kontraktet för vår replokal, så på Fredag är den vår!  Känns så jävla gött att komma ifrån den sketna jävla rockverkstan. Nu kan vi bestämma våra tider helt själva och ha våra instrument ståendes där nere. Helt underbart.
Gick väll helt ok att spela idag, men har kommit fram till att vi måste lägga på ett kol om vi ska ha vår första spelning om 9 veckor. Jag blir stressad bara jag tänker på det. Har alltid kännts som man har haft all tid i världen men tiden går fortare än man tror. Ska plugga in steady as she goes helt nu till fredag och även försöka lära mig en del på basslingan. Kommer nog bli nice när vi lärt oss den. 
 
Hände något läskigt ikväll också, min puppydog Sudden fick ett epilepsianfall. Riktigt hemskt när han får det, ju äldre han blir ju räddare blir jag att han inte ska klara av det. Den hunden grät jag om att jag skulle få för snart 10 år sen nu. 10 år är riktigt lång tid. Han har funnits med i mer än halva mitt liv. Kan inte tänka mig att han en dag inte kommer finnas här. Fast den dagen den sorgen. Får uppskatta den tiden man har.

Nej, nu blir det till att börja redigera några bilder så smått till morgondagens fotolektion.

/ J

Sudden och hans största beundrare min katt Lasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0