Dagen i sin helhet.

Idag har varit en bra dag :)   Jag & Sofie har fått fart på vårt projekt igen. Visade sig att en av våra lärare har kontakt med ett barnhem nere i Rumänien. Varför har vi inte fått reda på detta tidigare? .. Hon skulle kontakta sin sons flickvän eller vad det nu var som hade jobbat där i 4 månader. Hoppas verkligen det kan gå vägen nu. I så fall beger vi oss ner där så fort som möjligt. Har även kommit fram till 75 olika företag här i närheten vi ska kontakta angående sponsor pengar. Snälla låt oss få tag i några givmilda människor. Ska dessutom öppna ett bankkonto denna veckan också, vi är i full gång med allt helt enkelt. Känns skönt.

Efter skolan blev det äntligen dags för lite bandbilder. Sara va snäll och ställde upp som fotograf. Tyvärr märkte jag att det va alldeles för kasst ljus när jag kom hem, de flesta bilderna blev rätt suddiga. Men det är sånt man får ta.. Får helt enkelt ut och fotografera fler gånger.. Efter nån timmes plåtande gav vi upp och stack till vårt älskade grafitti. Det och wokhouse är dom bästa ställena som finns.

Jag sprang också på Tim idag förresten, han har rakat av allt hår och skaffat början till skägg. Det klädde faktiskt det lilla svinet. Kom fram till att vi inte setts på ett tag vilket jag helt klart har tänkt ta tag i. Även om han just nu hatar kvinnor. I för sig ser vi nog inte varendra som man och kvinna, Tim är mer som min bästa tjejkompis fast i killformat.

Nej, jag ska sluta nu innan jag börjar komma igång med skrivandet ordentligt. Har en viss tendens till att skriva gigantiska inlägg..

Lägger in nån bild från dagen.. Kommer fler sen när jag orkat kolla igenom alla och redigerat lite..

GODNATT / J


       
    

Fler bättre bilder kommer sen, blir ju en hel del andra mindre seriösa bilder en sån här dag,




Kvinnligt vs manligt


Nej, sängen va det ju. hej med er.


Kommentarer
Postat av: Tim

haha, jag säger detsamma, fast du är mer min bästa tvekönade kompis :)

2008-10-14 @ 09:45:42
URL: http://themodernromeburning.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0