Girl, sometime you cant take the easy way out

Ibland kan jag ta vettiga beslut. Väldigt rolig och nykter kväll igår.
Blev tjejkväll med Louise,Sara,Carro och Fia,
Kollade in Idol och 5 tjejer plus Idol säger sig själv rätt mycket. Kan sammanfatta det hela med att vi va rätt högljudda med våra kommentarer både possitiva och negativa sen blev det rätt mycket skratt åt stackars lilla värdelösa Johan som försöker sjunga men låter mest som ett monster som brölar. Jag förstår inte hur någon kan tycka han är bra?
Aja, sen blev det girltalk och hysterisk garv åt youtube klipp. haha,
Tack för en trevlig kväll tjejer !

Ikväll är det björket men jag tror verkligen jag ska bojkotta det stället denna helgen. Ska snart ut till Amanda, tror kvällen spenderas där också. Får se vad som händer. Ska försöka hålla löftet om en lugn helg iaf.

Nu måste jag dra,, sen som vanligt.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0