A monkey needs to dance so do you.

Gårdagen spenderades hos Carro med resten av tjejerna,
Va perfekt väder för en skräckfilmskväll, Tur att man inte är lättskrämd.
För er som inte känner mig så är jag djupt ironisk.
Trevlig kväll som alltid.

Imorse gick jag upp 08:45.. ja ni läste rätt.,, Skulle iväg och fotografera hela vårdcentralen här i Tyringe.
Snacka om att jag ångrade det imorse, det borde va olagligt att gå upp så tidigt en fredag när man har lov.
Dessutom va inte alla läkare idag så måste gå dit en gång till. suck. Tog nästan 2h att fotografera 11 personer,
Jag tycker vi ungdomar är knepiga när vi tar kort men försök då fotografera medelålders kvinnor..
Herregud ! .. Först måste dom göra klart över hur mycket dom hatar att bli fotade sen ska dom skämta om alla grejer jag ska fixa till i datorn. Efter det lilla snacket kunde jag äntligen börja ta bilder,, tror ni dom kan hålla ögonen öppna?
Givetvis inte,, Fick säkert ta 50 bilder på en av dom innan jag fick EN bild där hon hade ögonen öppna.
Men tror ni hon var nöjd med den? .. haha nej nej,, så då fick jag ta säkert 20 bilder till..
Sen kan ni själva räkna ut hur frusterad man blir efter ca: 7 sånna i rad.
Fasar över att komma tillbaka och ta dom sista bilderna. Men har man lovat så har man.

Hrm, helg igen.. snart är lovet slut. suck.. Min bror fyller år idag så grattis till honom ! :)
Ska upp till Mamma och käka sen, Får se hur planerna blir för kvällen..
Korridorsfest i Lund?
Festa i Hässleholm ?
eller bara ta det lugnt ?
Finns alternativ iaf,, ska trots allt ut imorrn också.. Eh, det löser sig.

Ha en bra helg !

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0