Music is my boyfriend.

Fy fan, min kropp ligger i chock efter gårdagens aktiviteter.

Först och främst har jag hämtat hem min älskade el-gitarr. Firade det med att spela sönder mina fingrar och lära mig en och annan ny låt bl.a. Don´t look back into the sun med the libertines och Pressure med Paramore. Har kunnat den innan men helt glömt bort hur den gick.

Sen fick vi ett ryck, åkte ner och hämtade farmors spinningcykel, köpte pilates mattor, pilatesbollar eller va fan det kallas och hantlarna är på väg. Har ett rum i källaren som inte används hos mamma så det ska bli vårt fitness rum.
Tog ner min gamla stereo brände en bra skiva sen tränade jag i 1h och 15 min.
Nu jävlar ska jag bruka allvar, det va faktiskt skönt att få känna att man har lite muskler där nånstans långt inne.
Om jag nu ska söka till polis när jag är 20 år är det väll dags att börja träna nu.

Hrm vad mer? ,, Jo just det.. Konserter, konserter. älskade konserter. 
Måste först säga hur jävla ledsen jag är som missade Okkervil River i tisdes. Hade verkligen velat se och höra deras genialiska musik, men är man en fattig student så är man. Är ni intresserade att skicka lite välgörenhetspengar så är det bara att höra av sig.
Men blev genast gladare när jag upptäckte att MOLOTOV JIVE är förband till Dirty pretty things i Malmö. Har funderat på att åka ner där innan men nu finns det inga andra alternativ, jag och Louise ska ner där. Bara pengar som är problemet men det löser sig alltid.
Min andra glada överraskning fick jag imorse, På onsdag släpps biljetterna till Oasis konserter i Sverige. Än en gång blir det knapert med pengar men det är en konsert som man inte kan missa. Det går bara inte.
Att se dom live kommer nog bli något av det mäktigaste jag någonsin sett.

Har en hel del att se fram emot helt enkelt,
Nu ska jag göra en kopp kaffe (vuxenpoäng) och försöka vakna till liv.
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0