The luck you got

Feber och sjuk igen, jag orkar fan inte. Kan knappt hålla mig vaken på dagen och sen är jag uppe hela natten.
Ingen bra kombination, ibland kan det va skönt att va ensam uppe, tyst och fridfullt.
Men det går till en viss gräns, sen blir man bara helt jävla galen på allt och överväger att skalla sig till sömns.
Förutom att sova idag så har jag kollat igenom dom flesta videos jag filmat på konserter och festivaler.
Är en hel del kan man säga men det är kul att ha dom och kunna återuppleva känslan lite mer än att bara kolla på bilder.
Blev en riktig nostalgi dag helt enkelt.
Har laddat upp en del på youtube, har inte orkat laddat upp på länge så kändes det var dags nu. Börjar få ihop en fin liten samling.
Lägger upp några här, kommer nog fler sen.

Lars Winnerbäck med Sara i Malmö i somras. Sjunger låten "För dig" när han kommer till meningen
 "Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig"  pekar han ner på oss,  Jag och Sara blev överlyckliga som alltid.



Mando Diao i Olympen - Lund den 8 Mars. Good Morning Herr horst
Längst fram, sjukt drag.



Haha, nästan glömt bort denna videon, Peace & Love 2007 med Carro & Louise. Hittade några sköna snubbar som sjöng the Kooks. Haha, lyssna i slutet.. "vill du smaka på min korv?"  Vi börjar garva och killen med ölkorven i handen fattade inte mycket.




Gratis konsert med Molotov Jive i Eslöv. Tror inte dom riktigt hade koll på att Eslöv har blivit utsedd till Sveriges tråkigaste stad 4 år i rad. Det kom nämligen bara 4 st molotov fans, jag och Louise va 2 av dom. Men sjysta som grabbarna är gick dom upp ändå och gjorde grym show. Det tackar vi för !



Nej gud vad långt det blir med en massa videos, gå in och kolla på yeahnyy på youtube så finns det fler och lär komma fler också.
Nu ska jag nog försöka få i mig lite mat. Imorgon är det foto C och det tänker jag inte missa.

Hej med er,  / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0