An ending fitting for the start

Igår flyttade vi äntligen in i vår replokal. :)  Känns jävligt gött ! .. Större lokal, bättre förstärkare, ja bättre allt. Efter att ha flyttat in trummor, pluggat in allt och fixat lite med vårt nya PA-system. ( Stort tack till studiefrämjandet ) så började vi på "Steady as she goes". Maria lärde sig snabbt basslingan, jag lärde Louise gitarrslingan sen va det bara att köra. Fy fan vad gött det kändes. Vi hann inte spela länge men alla kände verkligen att denna låten kommer bli rolig som fan att spela.. Kommer nog inte ta lång tid innan den sitter. Känner mig riktig taggad inför allt nu. Dessutom, som om inte det toppade vår dag så kom Marcus in och frågade om vi är intresserade att spela in en låt nere i Markans studio. Hans kompis behövde lära sig studion där nere och på så sätt behövde dom också ett band som kunde spela in en låt. Inte fan tackar man nej till en gratis inspelning. Ibland har man tur helt enkelt :) 

Sen resten av denna helgen blev inte som planerat precis, riktigt trist faktiskt. Men det är inte mycket att göra åt nu. Det kommer trots allt fler helger.  Den som väntar på nått gott .... för att dra till med en gammal klyscha.

Får se vad denna lördag kväll har att erbjuda nu, Blir antagligen fest. Suprise suprise. Men i så fall blir det nog rätt lugnt för min del. Måste börja tänka över vad fan jag gör med mitt liv. 4 vita helger på ett år är kanske inte så jävla smidigt. Snart börjar alla studentfester också så det lär ju inte bli lugnare med tiden heller.

Nej ska göra något åt mitt sunkiga luffar utseende nu och hoppa i duschen.

Ses i vimlet.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0