Funny little feeling

Blev skolan idag iaf, efter max 2h sömn. Fattar inte varför jag inte kan sova? Har sånna perioder ibland och dom är aldrig välkomna kan jag säga. Jag älskar att sova, något av det bästa som finns faktiskt. Speciellt om man har en mysig arm att sova mot. Hrm, jag lyckas alltid komma ifrån ämnet, haha, iaf. Jag var redan vaken när klockan ringde så det va ju bara att gå upp.. Trött som ett as va jag men skolan blev jävligt rolig när det visade sig att det va fler än jag som va övertrötta. Lite glad blev jag också nu när jag fått reda på att jag och Sofie fick MVG i kommunikationsplaneringen för vårt projekt + att jag får förhoppningsvis MVG i min bildanalys. Skryt, jag vet. Men när det väl händer får man faktiskt passa på att skylta med det.

Efter skolan blev det Wokhouse med Malisia.. Lunchbuffén där är helt himmelsk.. skulle nog kunna äta där varje dag.. Vi båda åt tills vi verkligen inte kunde få ner en bit till. Sen satt vi kvar och pratade allt mellan himmel och jord i ca 2h, mycket gamla minnen och hur allt har kunnat bli som det har blivit. Rätt komiskt igentligen. Va väll inte många som trodde att vi skulle bli goda vänner, men det blev vi. Vilket jag är otroligt glad för :).. 

Även blitt en del gitarrspelande idag, väntar dock fortfarande på min el-gitarr som ska hämtas på lagningen. Men den ackustiska fick duga idag och jag har äntligen lärt mig wonderwall,, en av de första låtarna jag ville spela när jag började. Tyckte den va alldeles för svår då och har inte gett mig på den förräns nu.. Visade sig att den va enklare än jag trodde..Skit nice !  även steady as she goes börjar sitta nu.. Längtar tills Carro är hemma igen så vi kan börja repa ordentligt. Riktigt taggad på allt nu.

Nej, fan vad jag aldrig kan hålla mig kort. Förvånad om det verkligen är någon alls som läser ett helt inlägg nån gång. haha. Skit i det. Skriver detta för min egen skull ändå... Tror jag. eh.. hur orkar jag ens diskutera med mig själv i en blogg? ..

Liten bild från vårt fotoprojekt "musik" i tvåan. ( Tänk att jag har haft så långt hår.)

Över och ut / J


Kommentarer
Postat av: Malisia

Kan meddela att jag läser så gott som alltid hela dina inlägg, och vet du ? Jag skrev prec som du från början haha "om allt mellan himmel och jord" men skrev om dt, för jag tänkte att , så kommer Jenny också skriva <3

2008-10-09 @ 10:57:31
URL: http://malisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0