I can´t believe my ears

Åh herregud vilken kväll!
Det finns vissa saker och tillfällen som har förändrat mitt liv på 2 sek, både positivt och negativt.
Denna kvällen kommer läggas till i den listan. Men ni kan va lugna, detta tillhör den positiva kategorin. :)
Mitt liv vänds upp och ner ännu en gång. Man kan säga att just nu så försöker jag få allt att sjunka in. Kommer att ta ett tag allt det här.
Samtidigt som jag är så oerhört glad så är jag nog exakt lika rädd för vad som väntar mig.
Hur kommer allt funka?
Hur mycket kommer förändras?
Vad förväntas av mig?
Jag har hur många frågor som helst men det är inte lönt att skriva fler för jag kommer inte få svar på dom nu iaf.

Nu undrar ni säkert vad det är jag skriver om? Hade jag läst det här hade jag vatt ohälsosamt nyfiken och eftersom jag är så jävla nyfiken av mig är det ännu mer roande att göra andra nyfikna. Så tyvärr. Ni fick nu reda på A .. när tiden är rätt får ni reda på B. Så tills dess, ha så kul med era gissningar och funderingar.

/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

naj Jenny, inget sånt här fufflande! ^^

2008-10-29 @ 15:02:54
Postat av: Brodd

fan vad seriöst med blogg och grejer. o_O

2008-10-29 @ 19:54:28
Postat av: Jenny

haha, jag är en seriös människa brodd så detta passade mig bättre än bilddagboken :P

2008-10-30 @ 11:40:35
Postat av: amanda

hah, snudd på magiskt! Men sjukt kul faktiskt tycker ja:D

2008-10-31 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0