Trying to get back to reality

    
     Hittade en del bilder jag tog precis när jag va nyklippt nu senast. Nu när jag kollar ser jag verkligen hur kort det var på ena sidan. Va knappt en halv cm ens. Nu har det väll gått över en månad sen dess och mitt hår växer fort som tusan. Är nog nästan 2 cm på det korta nu. Ska låta håret växa ut en del nu är det tänkt. Inte för att jag inte gillar min frisyr. Att klippa det kort va det bästa beslutet jag gjort. Men vill ändå ha det lite längre fram till studenten och balen. Medans det korta växer kommer jag klippa det långa imellanåt. Så en kortare jämnlång frisyr är vad som är på planerna nu plus att jag ska nog färga det hela rätt blondt framöver. Vi får se vad som händer helt enkelt. Sen Sara blev frisör har jag blevit mer öppen för förslag. Det är ju trots allt bara hår och det växer ut.

Fan, nu är klockan över 12 igen, jag har nog nån undermedveten sömnklocka inom mig, Kan inte minnas sist jag gick och la mig innan 12. Nej, borde skärpa mig. Nu kallar sängen, imorgon är det rojp.. GÖTT

                                                                                     Godnatt / J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0