Sunday anxiety

Lugn lördag var det ja. Jag, sara & Fia kom fram till att vi va jävligt festsugna iaf.
Ordnade med lite fest hemma hos mig, pyramiden bidrog med en effektiv fylla för alla och efter det kom vi på ett sjukt kortspel, finns jävligt roliga bilder som jag måste kolla igeom imorrn.

Vid 12 tiden fick vi för oss att dra in till stan. Fia och Sara försökte dra med mig till kingan men jag hade vett nog att komma fram till att jag inte vill va skyldig folk mer pengar. Så jag stack till Q bar där jag träffade en massa från gamla klassen, riktigt roligt :) .. träffade även Sara som alltid har sån jävla tur och vann 700 spänn på blackjack. och sen sprang jag på en hel del andra som jag inte festat med på ett tag. Blev positivt överraskad av stället faktiskt. Kan nog bli en och annan runda till där framöver.

Idag vaknade jag upp med stora blåsor under fötterna och skärsår på mina händer. Nån jävel slog isönder mitt glas därinne. Förutom det har jag mest vatt helt död. En överdrift att ens kalla mig människa idag. Gick från sängen direkt till soffan där jag tillbringat hela dagen.

Är det verkligen Måndag imorgon? .. Fan, går inte att förneka att min kalender stämmer. Alltså innebär det att jag ska upp om ca: 8h .. jag skulle behöva minst 20h sömn känns det som.

Ska nog återgå till min deckning i mammas underbara soffa.

Godnatt och tack för igår allihopa !

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0