Our life is not a movie

Riktigt slapp ons, kan behövas ibland. Hunnit göra en del skolarbeten vilket som känns skönt, Jag har som mål att inte få ett enda G i några kurser nu i trean. Ett mål som jag ska hålla. Tro det eller ej, jag kan faktiskt när jag vill. Fixade bildanalysen rätt snabbt, 2 A4 sidor om en enda bild. På nått sätt älskar jag att analyser sönder saker. Vet inte om det är positivt eller inte men det gjorde denna uppgiften enklare iaf.
Resten av dagen har tillbringats med musik i mina öron, en massa,massa bra musik. Pontus introducerade mig för Okkervil Rivers och nu är jag helt fast. Kanske inte sån musik jag vanligtvis skulle sitta och lyssna sönder men deras musik och låttexter är helt genialiska. Sen har det blivit en del gitarr idag också. Tyvärr är ju gitarren lite halvsöndrig så det lät väll inte jätte bra men snart så sitter den nya låten vi tänkt ge oss på med bandet. Steady as she goes för den som undrar. Nice låt som är riktigt kul att spela.
På fredag flyr jag till småland för att stanna där hela helgen. Känns skönt att komma ifrån tyringe/hässleholm för en helg och ännu roligare är att jag kommer ha väldigt bra sällskap under hela tiden också.

Dags att sova, Foto C hela dagen imorrn och det vill jag inte missa.
Lyssna på Okkervil Rivers - Westfall här nere. Kolla gärna in texten i rutan bredvid. Genialt helt enkelt.

/ J.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0