Alla vägar har sitt pris.

jag hatar min dator, internet och denna sidan ibland.. hade skrivit ett långt inlägg innan som bara försvann nu.. fan vad arg jag blir.. iaf. det jag ville ha sagt med mitt långa inlägg var att samtalsämnet ikväll har varit tatueringar och jag längtar fruktansvärt mycket efter min egen. Kommer bli texten "All roads have their price"  efter den första låten jag hörde med Lars Winnerbäck - alla vägar har sitt pris och den kommer sitta på min övre underarm så fort som möjligt. Ska snart beställa tid hos en tatuerare i Malmö som jag har kollat ut.. Om jag får som jag vill kommer jag få tid dagen efter min födelsedag, alltså den 3 dec.. Längtar som ett litet svin. Tatueringar är något av det snyggaste jag vet, speciellt på killar (om dom inte ser förjävliga ut det vill säga)

Nej, eftersom det tog tid att skriva ett inlägg till blir det inte mycket mer..

Sängen nästa..

Godnatt / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0