Sista lördan som 17åring.

Min 18 års dag börjar närma sig rejält nu. Igår blev jag firad av släkten.
Fick mest pengar eftersom jag önskar mig en systemkamera. Så alla pengar kommer gå till den.
Men den absolut bästa presenten jag fick igår kom faktiskt från min bror. Han är ju nämligen och jobbar i danmark när jag fyller år. Fick först ett till gitarrställ vilket behövs nere i replokal, en bra ibanez stämmare och sist men absolut inte minst.. EN ACKUSTISK FENDER GITARR. :D .. Man glömmer nästan bort hur bra storebror man har ibland. Får inte den förrän om en vecka men blev grymt chockad att min bror brydde sig så pass mycket att han gick och köpte en gitarr till mig. Han va värd en stor kram iaf, !
Senare på kvällen blev det shottar och öl här i tyringe.. Hade funderingar på att hänga med till Kingan men kom fram till att jag borde ta det lugnt. Vilket jag gjorde.

Ikväll däremot blir det tjejkväll hos Sofie med klassen plus några andra. Dom kvällarna brukar aldrig bli lugna, va ett tags sen sist så det ska bli riktigt kul !

Bild från igår -  Jag & Teddy tar en shot tillsammans.



/ J

Ps. Äntligen åkte Johan ur Idol igår. Det lilla aset skulle åkt för längesen, Hur kan man tycka en ful liten jävla målbrotts kille sjunger bra? Tror det blev masssjälvmord bland tjejerna i 12-15 års åldern igår när han blev utröstad. Lika bra det. Har man så dålig musiksmak så måste det ändå va nått fel på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0