Helgen

Jag ramlar dåliga gatan fram
Och det är lång väg ner,
Och jag skulle aldrig ramla mer.
Och jag ramlade in på nått diskotek
Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet.


Gårdagen blev väldigt festlig.
Efter förfest hos jimmy stack jag,sara, carro plus jimmy till Kingan.
Fullt ös, massa dans, tequilla och lite black jack.
Vi mötte även Jimmys kusin från USA som nog va den sjukaste person jag träffat på länge.
Så större delen av kvällen snackade vi engelska, vilket man tror man kan flytande med lite alkohol i kroppen.
När Kingan stängde drog vi vidare till Q-bar, mer musik. mer dans.
Riktig rolig kväll, skönt att gå nån annanstans än björket för en gångs skull.

Nu har jag snart börjat bli en människa igen, ikväll ska teddy ha en stor sjuk fest här i Tyringe så det är bara på det igen. Louise, sara och Fia kommer över sen så får väll hoppa i duschen.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0