Never listen to the words of fool.

Jag blir aldrig färdig till nånting. Bilder m.m. kommer upp sen.

Idag har jag iaf vatt otroligt gnällig.
Fan vad jag fryser, helvetes vad trött jag är, jag hatar sverige,
varför har jag inga pengar? Jag är hungrig, blablablabla...
VARFÖR HAR LASSES DOKUMENTÄR ENDAST EN VISNING NÄR JAG INTE KAN GÅ??
( Ett team har gjort en dokumentär om honom under hans turné under sommaren. Finns ganska stor risk att vi är med på den men den stora anledningen man vill se den är ju pga Lasse och för att få uppleva sommaren en gång till dessutom på en biograf! Men nu är det så att jag ska firas av släkten, Sara ska till Sthlm och Lasses dokumentär har endast en visning. )
Jag går in på toa och tar livet av mig nu. Hej med er !

Ja ungefär så har min skoldag sett ut.  En osminkad sleten gnällig jenny som gått runt i en alldeles för stor tröja och en mössa som va alldeles för skön för att ta av sig på hela dagen. Man skulle lätt kunna förväxlat mig med en luffare, eller en a-lagare från stationen. Haha, jag är iaf glad över att mina klasskompisar inte tog en datorsladd och ströp mig, dom hade haft ganska bra anledningarför att göra det idag.

Trots allt detta har jag och Sofie gjort en del ändå. Nu ska vi börja leta en massa sponsorer till vår Rumänien resa.

Nu ikväll blev det lite panik hos mamma, Nelly skulle öppna en garderob där dörren va lös, Hon fick en skarp kant i pannan och slog upp ett stort jävla jack. Pissade rent ut sagt blod.. (Jag hatar blod ! ) Hon blev helt svimfärdig och fick lägga sig ner. När blodet hade stoppats någorlunda såg man ett gapande sår som absolut behövdes sys. Efter den synen fick nästan jag lägga mig ner.. Det är jävligt tur att jag inte följer min mammas fotspår och blir sjuksköterska.
Till slut fick hon träffa en doktor och nu är pannan limmad och fin. Tycker lite synd om henne faktiskt.


Dagens låt som fastnat i mitt huvud är: Razorlight - Golden Touch.  Speciellt denna videon.



Nope nu ska jag göra det jag gör bäst.. SOVA

Godnatt
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0