Jag dansar aldrig nykter

Har vatt lite ur form så här kommer uppdateringen från torsdagen.

Det blev som sagt studentfest. Jag, sandra och johanna drog ner till sofie för att göra vid oss. Blev rätt mycket skratt åt våra outfits. Vid halv 9 drog vi till Daisy för att förfesta.. Festen va redan i full gång när vi kom. Spelades musik som Spice Girl, the Cartoons, Aqua, Magnus Uggla m.m riktigt festligt ! haha, 90 talet är bättre än vad man minns.
Har inte festat så mycket med vår paralellklass men det är helt klart något som måste göras om. Hade riktigt roligt och folket på plats va riktigt taggade vilket gjorde allt så jävla härligt !
Till slut började vi gå till studentfesten medans dom flesta skrek för full hals
- FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUUUUUDEENTEN !
FY FAN VAD VI ÄR BRA !
haha, kanske lite tidigt .. men man måste börja nångång.. Känns som man lär sjunga det en hel del framöver.

Väl på studentfesten va där inte så mycket folk och jag fick en sjuk snefylla. Men folket jag festade med va bra och förfesten va ännu bättre så jag måste ändå säga att kvällen va helt ok.
Sen att mina sms lika bra kunde ha kommit från en utvecklingstörd 5 åring och att jag kommer få en griffeltavla och kritor i 18 års present är en annan sak.

Resten av helgen har vatt lugn, kom lite till insikt efter min sjuka fylla. Är nog nyttigt att få det ibland.
På fredan låg jag i soffan tills kl 8 på kvällen då sofie, madde, kim och sandra kom och joinade mig.
Lördan blev det 40 års fest men gick hem tidigt för en lugn kväll. Kan va skönt ibland trots allt.

Lägger upp lite bilder imorrn när jag fått igång kameran igen.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0