18 är en bra ålder.

Grattis på 18 års dagen min älskade tjocka vän !




Nu har Tim också fyllt 18, vilket han har fasat en hel del.. Jag lovar att vara myndig inte kommer va så farligt.
Inte för att jag har testat på det än. Men det verkar rätt festligt. Jag har bestämt mig för att vi ska ta en rejäl barrunda nån dag. Så förbered dig på det knubbis !


Förövrigt är det inte långt kvar till min födelsedag.. 13 dagar för att va exakt. Riktigt härligt !
Fick se den lilla lappen man skickar in till norra skåne så man får en födelsedagsannons i tidningen..
Mamma hade fyllt i hela när jag såg den.. Fick en smärre chock, känner verkligen min mamma mig ?

Svar på frågan : Fritidsintressen?  Umgås med vännerna och pojkvännen.. Vilken helvetes jävla pojkvän? Jag tror min mamma lever i en drömvärld eller ser i syne när jag kommer och hälsar på. Vad jag vet är jag singel iaf men tydligen tycker min mamma det är på tiden att jag skaffar nån.
Sen fortsätter hon skriva,, spela i bandet Althea Passion ( lite överraskad att hon fick med det)
och sen det sista.. mitt intresse är hästar.. Jag har ridit en gång sen Indy avlidades i vintras. Jag tycker mycket om hästar men man kan väll inte kalla det ett stort intresse om man har ridit en gång på ett år?

Är det slut där? Nej givetvis inte.
Vad vill du göra efter skolan? Söka till polishögskolan ( wohoo, heja mamma) och resa till Australien där jag vill jobba en tid. 
Hrmm., exakt vilken del har min mamma missat under dom senaste 2 åren?  Det kan väll knappast va nån som har undgått att jag ska jobba 2 månader på ett barnhem i Thailand och sen backpacka i Asien.

Vi fick maila in nya svar som tur va istället.

Nu är det dags för sängen, vatt sjukligt trött dom senaste dagarna.

Godnatt!
 / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0