And there will be sun sun sun all over our bodies

Fy fan vad jag älskar att sova, det är helt sjukt. En av dom bästa känslorna som finns är när man vaknar och inser att man inte behöver gå upp förrän om nån timme. Somnar nog alltid med ett leende efter sånna konstaterande.
haha, det jag egentligen skulle komma fram till är att jag inte har kunnat sova ut ordentligt på hur länge som helst så idag tog jag mig en sovmorgon, omedvetet eller medvetet.. det kan jag inte riktigt avgöra.. Vaknade vid halv 11 iaf.
Tror jag behövde det faktiskt.

Stack upp till mamma och tränade idag också.. Är faktiskt riktigt skönt. Höll på 1h, fast jag har konstaterat att jag har världens sämsta kondition. Men det ska bli bättring på det minsann.. Den här gången ska jag ta det mer seriöst än någonsin.

På torsdag är det första studentfesten, men temat är ändrat från vanlig maskerad till 90-tals tema.. Känns lite kasst faktiskt.. Dessutom verkade inte som det är så många som ska dit pga den jävligt dåliga planeringen.. Så det kan hända att man slipper bakfyllan på fredan trots allt. Blir en lugn vecka för mig i så fall. Vilket känns rätt skönt.

Nu ska jag decka till One tree hill.

Godnatt / J

ps, lägger in en bild på min blivande studentmössa som jag testade igår.. Känns rätt gött !




Kommentarer
Postat av: M

Jenny... "Dåligaste kondition"? Du är inte redo för studentmössan!!;)

2008-11-05 @ 06:24:01
Postat av: Jenny

haha. jag skyller på tröttheten :P

2008-11-05 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0