I´m good, I´m gone.


Don´t bother me with your drunken loneliness.
My memory dont faid that fast.
You and me will only be a mess.
The good days are still in the past.


Har vatt en lugn och vit helg för min del. Vilket har vatt rätt skönt.
I fredes kom Camilla, oliver och Amanda hit. Vi åt god och jävligt onyttig mat tsm sen skjutsade jag och amanda oliver till sin flickvän. Det är rätt sjukt att han som är flera år yngre än oss har ett seriösare förhållande än vi någonsin har haft.
Dessutom kan han fan så mycket mer om matlagning än oss också.. Man kan inte mer än känna sig lite misslyckad då.
Haha, nej.. " Jag älskar mitt meningslösa liv
Jag och Amanda tillbringade kvällen med att garva ihjäl oss lite smått och ta på oss dom uddaste kläderna för galna upptåg i Tyringe. Väldigt intressanta kombinationer kan jag säga.

I lördes va jag allmänt seg och lat. Men tills slut sparka jag mig själv i röven och stack ut till Sara.
Blev ännu mer onyttigt plus film med henne och Carro. Sånna myskvällar är alltid lika trevligt.

Så nu är en lugn avverkad och jag har nog gått upp 5 kg av allt skit jag ätit. Känns jävligt bra.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0