There are always things to do.

Besök hos tandläkaren idag. Fortfarande inga hål. Rätt stolt. Hade inte vatt för att jag är så klantig som slått ut min framtand två gånger ( ok, Sara du har lite skuld till andra gången, haha) så hade mitt register vatt perfekt.
Men perfekt är krävande så jag föredrar att va lite defekt.

Sen har jag och pappa tatt tag i våra liv. Fixat ny cykel till mig eftersom min blev stulen. Även åkt och storhandlat, vårt kylskåp innehöll endast en ost och en mjölk. haha. Som om inte detta va nog har vi storstädat hela huset. Man kan nu kalla detta ett hem igen. Känner mig som en riktig god dotter idag., Hoppas min kära pappa tar vara på denna dag, lär dröja tills det händer igen.

Ja just det ! ,, Vi har mejlat några som söker fodervärdar till några hundar. Hoppas på att dom tycker vi låter bra. Hade vatt kul med en hund till. Här kommer en bild på en av hundarna vi hoppas på att få. Rätt biffig om man jämför med vår sudden.



Nej, dags för lite middag nu kanske?

/ J

She lives by disillusions glow
We go where the wild blood flows
On our bodies, we share the same scar


How do you love with fate full of rust?
How do you turn what the savage take?
You've been looking for someone you can trust
Who will love you, again and again 



helt fast

 


Kommentarer
Postat av: Malisia

OH NO.. okej att jag inte är rädd för sudden , men jag kommer aldrig mer våga hälsa på nu :O

2008-11-14 @ 00:10:31
URL: http://malisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0