Mer helg..

En sjuk helg är över.
Mer fest på lördan, Sara, Louise och Fia kom hit innan utgång.
Blev sjuk musik, alkohol och en helvetes jävla mycket skratt.
Efter nån timme stack vi ner till Teddys fest,
dom hade köpt in sjukt mkt alkohol. Kunde köpa en öl för 10kr och en drink för 20.
Farligt, farligt.
Träffade en del jag inte sett på ett tag vilket var roligt.
Efter 1h eller två stack vi till stan och vidare till Q- bar.
Fullt ös, tyvärr fick Louise lite för mycket av det goda och fick åka hem.
Vi fortsatte festa loss, Q- bar är riktigt roligt med rätt folk och rätt mängd alkohol.
Gick nog inte och la mig förrän vid 5 tiden.
Tack för en härlig kväll tjejer !

På söndan vaknade jag med ett ryck, Skulle på släktmiddag och hade en kvart på mig för att bli färdig.
Bättrade på gårdagens smink, tog nya kläder och med en plastpåse i handen satte jag mig i bilen.
Farmor fyllde 70 år och bjöd alla på middag på trästället.
Trodde aldrig jag skulle få i mig en enda bit mat. Men kom fram till att jag antingen var hungrig eller bara jävligt illamående.
Tog en chansning och började äta, vilket va ett bra val. Antar att jag bara va hungrig.
Efter en trevlig middag begav jag mig till Maria som bjöd oss tjejer på middag och tårta eftersom hon fyller år idag,
Grattis grattis :)
Alltså en väldigt trevlig dag med både släkt och vänner , :) ( Trots bakfyllan )

Här kommer lite bilder, dock inga från varkens teddys födelsedag eller släktmiddagen.. Alla bilder är borta från kameran pga minneskortfel.. Jag hatar det !


Jag vill ha en synth fassan, jag vill ha en synth fassan.
      

Teddy posar i baren på hans fest.                på väg till stan.
   
Axel och hans Anna inne på Q- bar                Fia va på G
 
Sara och nån snubbe?                                  Fia och André
 
                        Till slut Sara, Fia och jag.



/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0