Konserter - något av det bästa som finns.

Seriöst, det är nått sjukt vad jag blir deppig när jag missar en konsert som jag verkligen vill se.
Idag spelade Dirty pretty things på KB i malmö plus att Molotov Jive var förband. Gissa om jag hade velat va där? ..
Och nu får jag sms från micke som berättar hur fruktansvärt bra det va. Deppigt deppigt. Kass jävla dag.
Får väll försöka tänka på att jag ska se Oasis i Januari.. Men det är lite svårt att få in i skallen just nu.

Aja, dagen har kanske inte vatt helt meningslös ändå.. Jag och Sofie har öppnat ett bankkonto till våra sponsorpengar nu. Lite senare dök även min favorit tjockis upp. Nämligen Tim. Kul att man ser det lilla mongot lite oftare nu förtiden !
Vår 18 års fest planering går frammåt också. Håll utkik efter inbjudningar och boka inte in något den 5 december !


/ J






Carro, Jag & Tim efter ett dopp i poolen på en
underbart härlig grillfest hemma hos mig i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0