Ibland är det skönt att klaga...

För att sammanfatta lite snabbt.

Idag har mitt humör vatt upp och ner.
Historian gör mig så in i helvetes jävla arg. Hade jag inte behövt ha kursen hade jag hoppat av direkt. Vår lärare är den tråkigaste i världen och lyssnar inte ett skit vad jag har att säga. Allt ska va på hans jävla vis.
Tänkte lugna ner mig på rasten, vad händer då? .. Jo vår jävla elevordförande berättade för mig att det är uppe på förslag att alla John Bauer skolorna i skåne ska ha en bal tillsammans. I HELVETE HELLER ! ... Mina kompisar är i hässleholm och jag tänker gå på samma bal som dom. Tydligen tyckte hon att det hade vatt trevligt med en bal med bara jb-skolor, jag som redan va irreterad gjorde klart för henne att så kommer inte bli fallet och att dom kan inte gå bakom ryggen på oss och bestämma en massa..

Som tur va blev jag på bättre humör när vi hade Samhäll på eftermiddan.. Jag rent ut sagt älskar dom lektionerna.. Dessutom kom Tim och hälsade på vilket är.. ja.. trevligt är väll att ta i.. men helt ok iaf.. Han följde även med mig hem och nu är planeringen för vår 18 års fest tillsammans i full gång.

Nu har jag precis gjort klart en jävla affish på Pontus där jag ska "sälja" honom som en Optiker. Jag rent ut sagt hatar optiker mer än någonsin efter detta.. Vilket helvetes jobb.. Affishen blev jävligt B men jag orkar inte mer nu. Man kanske inte ska skjuta upp ett 3 veckors arbete till dagen innan..

Nope.. dags för sängen.. Imorrn ska vi ha möte med Betty som antagligen kommer ta mig och Sofie till Rumänien.. Wish us good luck..

GODNATT / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju.. "trevligt" att träffa dig... typ

2008-11-12 @ 21:40:55
URL: http://themodernromeburning.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0