Hail the sunny days.

Jag klarar snart inte av det här jävla skitvädret längre.
Man blir helt deprimerad och orkar inte göra nånting. Känns inte som jag har gjort nått vettigt den här veckan.
Hrm har jag det ? Nae, inte mycket iaf.
Vänt på dygnet helt och hållet. Somnar vid 3-4. går upp vid 1 om nån väcker mig.  Annars kan jag nog sova till klockan 3. Och nästa vecka börjar jag jobba. aae. Va fan. Jag orkar verkligen inte.
Tänk pengar jenny. Pengar pengar pengar.
Jag blir iaf lite rik när sommaren är slut och då ska det inhandlas en elgitarr och en massa kläder =)
Till helgen blir det ju både fest och sen tivolirock. Okey. Livet e kanske inte så kasst iaf.
Jag ska ha en jävligt rolig helg innan jobbet börjar iaf. Yes.
nae, har nog inte så mkt mer att tillägga nu. eller ? hrmm. Jo det har jag ju egentligen. Men det pallar jag inte skriva.
Ha det nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0